Making life colorfull

werken bij Intergreen

Werken bij Intergreen past jou goed als je van een resultaatgerichte en dynamische omgeving houdt. Je vindt het uitdagend om te werken met deadlines en krijgt energie van het realiseren van verbeteringen en het bieden van maatwerkoplossingen voor onze klanten. Het nemen van initiatieven en het samen werken aan innovatie, maken het werken binnen Intergreen boeiend en uitdagend.

Resultaatgerichtheid, communicatie en flexibiliteit zijn kerncompetenties die je als professional kenmerken. Om een beeld te geven van deze disciplines tref je hieronder een korte beschrijving hiervan aan. 

inkoop

De inkoop (procurement) is met name gericht op de directe inkoop bij bloemen- en plantenkwekers in binnen- en buitenland tegen de juiste specificaties. Deze discipline is verantwoordelijk voor het zoeken van nieuwe bronnen, het opstellen van week- en jaarplanningen, beoordeling van de kwaliteit van de producten en het afhandelen van inkooptransacties. 

verkoop

De salesteams richten zich ieder op een eigen klant. Gezien de grootte van de klanten zijn er key-accountteams opgericht. De salesdiscipline draagt zorg voor een professioneel relatiebeheer, waarbij de servicegerichtheid is geoptimaliseerd. Door onze professionaliteit in categorymanagement, professionele data-analyse en het aanbieden van innovatieve producten, worden de commerciële kansen benut en zorgen we voor omzetgroei bij onze klanten.

kwaliteit

De kwaliteitsafdeling is maatgevend wanneer het gaat om het bewaken van het niveau van onze bloemen en planten volgens de specificaties van onze klanten. Dit gebeurt door nauw contact te houden met de overige afdelingen en het constant uitvoeren van controles en steekproeven. Op basis van vakkennis, nauwgezette analyse en rapportages is deze afdeling een professionele sparringpartner voor de overige afdeling en onze klanten.

logistiek

Dagelijks zorgen onze supply chain manager, transport coördinator, logistiek manager en onze medewerkers in de loods voor een integraal intercontinentaal ketenbeheer. Hierdoor zijn onze logistieke processen vanaf kweker tot in het schap van de supermarkt gewaarborgd. 

Service afdelingen

Intergreen kent verder de afdeling Financiële Administratie; welke primair verantwoordelijk is voor de juiste uitvoering van alle financieel administratieve processen zoals facturatie, creditmanagement, registratie van kosten en opbrengsten en het genereren van maandelijks rapportages. De afdeling P&O richt zich op de personeels- en salarisadministratie, het toepassen en ontwikkelen personeelsreglementen, werving- en selectie en personeelsontwikkeling.